vrijdag 18 augustus 2017

Dag 2 kayaken op de Dordogne

Vanochtend iets later vetrokken dan gepland, ik noem geen namen maar het begint met Petr,  want niet iedereen is even vlot in de morgen.
Er waren een tweepersoons kano en kayak gereserveerd. Petra en ik hadden de kayak. We werden met de bus van Limeuil naar Siorac gebracht en vandaar moesten we de 14 km terug kayaken. Ik vond het heel leuk. Mooie uitzichten en lekker dobberen op het water, helemaal goed. Ik heb niet veel foto's gemaakt, want mijn telefoon zat in de waterdichte ton. Twas een beetje jammer geweest als hij was gezonken (hij kan niet zwemmen:)). 
 Veertien km blijkt toch wel een aardig eindje voor ongeoefende roeiers. We zijn dan ook twee keer bij een strandje gestopt om onze broodjes of wat fruit te eten.
Het was een erg leuke excursie. Mooi weer en lekker bezig zijn in de natuur.

Na het varen zijn we wezen eten in een dorp hier niet ver vandaan. Bleek er een etensmarkt te zijn. Er worden lange tafels opgesteld en er zijn verschillende standjes waar je eten en drinken kunt kopen. Je zit dan op een mooi plein te eten, helemaal gezellig!




Na het eten hebben we het niet meer al te laat gemaakt, we waren allemaal erg rozig van de actieve dag in de buitenlucht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten