vrijdag 18 augustus 2017

Dag 3: Douzains en omgeving

Vanochtend hebben we het rustig aangedaan. Tot mijn grote verbazing had ik helemaal geen spierpijn van gisteren. Dat was dus mooi meegenomen.
We zijn vanochtend naar de bakker en naar de supermarkt geweest. Leuk om te kijken wat voor producten ze hier verkopen.
Daarna zijn we weer naar zo'n leuk dorpje gereden waar we lekker geluncht hebben. Ook hebben we daar een kerk bezocht.


Toen werd het tijd om lekker even te chillen, we hebben op de heerlijke varanda  gelezen, gefacedbooked, gekletst, enz.
'''s avonds zijn we met Vincent en Anneneel naar een etensmarkt geweest. Dat was weer heuuuuul gezellig (of beter gezegd kei gezellig). De muziek was niet helemaal mijn smaak, maar dat weerhield mij er niet van om mijn beste dancemoves aan Frankrijk te tonen.
Aangezien Anneneel de Bob was kon de rest een drankje doen, maar natuurlijk wel in bescheiden mate.
Anneneel heeft ons veilig thuisgebracht. Ik vind het knap zo in het donker langs al die smalle en kronkelige weggetjes kan manoeuvreren, chapeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten